HTML

ÉnKispálom

A Sziget mínusz egyedik napján, augusztus 9-én, egy egyedi megakoncert keretében búcsúzik közönségétől a Kispál és a Borz zenekar. Az elmúlt 23 év legnagyobb slágereivel, a zenekar kedvenc Kispál dalaival, vendégfellépők sorával. Goodbye Kispál!! EMLÉKEZZÜNK

Friss topikok

  • Goompah: @Rókakígyó: "Lovasinak ott lehet a helye akár Mozart mellett, attól függetlnenül, h nem biztos, h ... (2010.08.11. 20:14) Lackfi János írta
  • groupshopping.hu: hát sztem kurvára de nem jó helyen irogatsz. Nyugodtan húzd le magad a WC-n, senki nem kiváncsi a ... (2010.08.10. 09:26) Németh Juci írta
  • kakamatyko: Jo hogy vege a 90es eveknek, es nem jon ujra eeeeel :-) (2010.08.09. 21:19) Karafiáth Orsolya írta
  • _borsi: 10 éve volt tán az Almássy téren egy Kispál koncert előtti beszélgetésen, hogy azt mondtad, hogy "... (2010.08.08. 02:11) Németh Róbert (HS7) írta
  • boncfoldi: Világvégén egy kis faluban... Szólt a barátom,hogy Kispál lesz,én meg szóltam,hogy ő egy hülye - o... (2010.08.06. 19:59) Grecsó Krisztián írta

Linkblog

Kispál és a Borz Hivatalos Facebook

http://www.facebook.com/pages/Kispal-es-a-Borz-Hivatalos-Rajongoi-Oldal/145303118820565?ref=sgm

Németh Juci írta

2010.07.28. 11:05 presspresso

De szeretnék én is hejj.....de sokan szeretik ezt a számot, én is szeretem nagyon. Nagyon büszke vagyok rá, hogy én vagyok a duett-társa Lovinak ebben a dalban. Ugyanúgy megdobban minden egyes fellépéskor a szívem, mintha akkor hívtak volna fel a közönség soraiból spontán. Bármikor felmegyek a színpadra velük, úgy érzem, hogy ez nagyon kiváltságos dolog, főleg amikor rágondolok, ahogy ültem a kapuvári szobámban gyerekkoromban, és arról ábrándoztam, hogy énekes leszek. Sosem voltam kispálos, de egyszercsak "kispálos" lettem a koncerteken, hogy egy szám erejéig benne voltam a csapatban. 
Köszi srácok, a bizalmat, a mosolyokat mindannyiótoktól, amikor kimentem hozzátok a színpadra. Amúgy el sem hiszem, hogy vége. Talán majd két év múlva újra írok egy ilyen gondolatsort, amikor már tényleg tudatosul ez az egész. 
Lánkából nő lettem, aztán majd néni, és ez egy nagyon fontos állomása az életemnek. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://enkispalom.blog.hu/api/trackback/id/tr932181810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.08.10. 08:53:05

Én kibaszottul rühellem a kispált, ideje volt eltakarodniuk. Kár, hogy még 20szor össze fognak állni ilyen meg olyan jubileumi koncertre. Unalmas önutánzások, kiszámítható számok és egy rendkívül ellenszenves és semmittevő frontember. Ez volt a kispál, reméljük így is marad.Jah, ezt a juci gyereket meg szintén rühellem.

groupshopping.hu · http://www.groupshopping.hu 2010.08.10. 09:26:22

hát sztem kurvára de nem jó helyen irogatsz. Nyugodtan húzd le magad a WC-n, senki nem kiváncsi a büdös károgásodra meg a véleményedre.
süti beállítások módosítása